Friday, June 22, 2012

Bila Hati Terdetik

Satu kejadian yg masih berpihak kepada aku.... Saja saja layan satu corner "S". Hati cukup tenang dan yakin waktu mula masuk corner entah kenapa bila tiba untuk corner kedua hati ni tiba tiba terdetik dan mewujudkan satu perasaaan was was dlm diri dan akhirkan aku terbaring kat tepi jalan tu..apa lagi bangun dan angkat la sendiri motor tu. ..tapi keadaan masih lagi berpihak kepada aku tanpa sedikit calar di badan, itu paling utama... Dan motor rempit aku, habis calar sebelah kanan akibat terseret di atas tar, fairing depan pecah..waduhhhh...nampaknya kena cari fairing baru lagi laaa...Moto rempit ni betol2 jaga tuan nya dan dah byk kali "dia" jaga aku...so aku kena la jaga dia balik... Dan memang bagi aku kalau hati mula terdetik pasti x akan menjadi benda yg aku buat tu...kalau dah nak buat kena nekad ....ha ha ha ..mcm mana lak aku boleh lupa rule aku sendiri waktu tu..

No comments:

Post a Comment